1396-07-06 11:56
592
0
44646
سردار صادقی:

شهید حججی حاصل فرهنگ دینی ایران است/ تسلیم استکبار شدن ننگ است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: این حاصل فرهنگ دینی ایران است که جوان 26 ساله همچون حججی به آرزوهایش پشت پا می زند و به دفاع از حرم اهل بیت می رود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سردار صادقی در یادواره 152 شهید شهرستان کلاله و شهدای مدافع حرم استان گلستان با بیان اینکه نباید درس های سراسر عبرت دفاع مقدس را فراموش کنیم، تاکید کرد: یکی از اهداف جنگ تحمیلی دشمن بر علیه کشورمان سست کردن پایه های نظام اسلامی و جلوگیری کردن از مستحکم شدن آن بود.

وی افزود: ما در دفاع مقدس طرح نه شرقی و نه غربی را که رهبر انقلاب طراحی کرده بود را ثابت کردیم و ما در این شرایطی وارد دفاع مقدس شدیم که وابستگی به شرق و غرب یکی از اهداف دشمنان ایران بود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان یاداور شد: ایران علاوه بر مشکلاتی که در زمان جنگ تحمیلی داشت، باید از همه ابعاد استقلال خود را حفظ می کرد و اگر تبعیت شما مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری امام خمینی (ره) نبود، چنین موفقیتی حاصل نمی شد.

سردار صادقی تاکید کرد: در شرایطی که یادآور شدیم، ما دفاع مقدس را مبتنی بر فرهنگ دینی به پایان رساندیم و در این شرایط سخت تنها چند کشور مبتدی در زمینه جنگ به ما کمک کردند و تمام دنیا بر علیه ما قیام کرده بودند و آنچه که در برآورد دشمن از ایران نبود، تبعیت مردم از رهبر آنها بود که محاسبات آنها را بهم ریخت.

وی با تاکید بر اینکه باید از فرامین و رهنمود های ولایت فقیه پیروی کرد، افزود: سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید طوری عمل و برنامه ریزی کنند که انتظارت رهبری من جمله عدالت، مبارزه با مفاسد اقتصادی و غیره برآورده شود.

صادقی گفت: اینکه بخاطر تحریم در مقابل استکبار نقطه ضعف داشته باشیم، ننگ است و دولت باید زمینه ای را فراهم کند که دانشمندان و اقتصاددانان به عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند و باید بدانیم که اگر از همه ظرفیت ها در کشور استفاده شود، دیگر واهمه ای از تحریم نخواهیم داشت.

وی با اشاره بر نقش مستشاری ایران در کشورهای سوریه و عراق تصریح کرد: کشورهایی همچون سوریه و عراق از جنگ تحمیلی ایران سرمشق گرفتند و با داعش مبارزه کردند.

فرمانده سپاه استان گلستان اذعان کرد: فرهنگ دینی ایران است که افرادی همچون حججی را تربیت می کند که این جوان 26 ساله با تاسی از فرهنگ عاشورا به آرزوهایش پشت پا می زند و به عنوان مدافع حرم به جبهه جنگ با دشمن می رود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.